پرینتر چاپ کارت هایتی hiti printer

پرینتر هایتی hiti printer

پرینتر چاپ کارت هایتی hiti printer

پرینتر هایتی hiti printer

مرکز نمایندگی پرینترهای hiti در ایران



 مرکز نمایندگی پرینترهای hiti در ایران 


کارت پرینترهای hiti برای تولید کارتهای پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرند. این چاپگرها دارای فناوری های پیشرفته و به روز جهت چاپ کارتهای پرسنلی pvc هستند. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و قادر با چاپ کارت هایی با دوام و با کیفیت می باشند. طی این نوشتار در خصوص پرینترهای هایتی و مراکز فروش این محصولات صحبت می نماییم.



ویژگی های پرینتر hiti 


چاپگر هایتی Hiti یکی از پرکاربردترین چاپگرهای موجود در بازار محسوب میگردد که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این دستگاه چاپ کارت را توسط ربیون و به روش چاپ حرارتی مستقیم انجام می دهد. این کارت پرینت ها قابلیت کد گذاری انواع کارت های هوشمند مانند کارت مغناطیسی ، کارت بدون تماس مایفر و کارت هوشمند را دارند. هایتی Hiti در مواردی که امنیت مهم بوده و به چاپ سریع کارت پی وی سی نیاز می باشد کاربرد دارد. کارت پرینتر هایتی با سیستم عامل های سازگار با سیستم عاملهای Windows 2000 ، XP ، VISTA ، ۷ ، ۸ سازگار می باشد.


 

مرکز نمایندگی چاپگر hiti 


دستگاه پرینتر چاپ کارت هایتی را از فروشگاه هایی که دارای نمایندگی این برند می باشند تهیه  کنید. پیش از آنکه اقدام به خرید دستگاه چاپ کارت نمایید بهتر است اطلاعاتی در خصوص کیفیت چاپ دستگاه، نوع مواد مصرفی آن، تکنولوژی و همچنین تیراژ چاپ دقت نمود. 



مزیت هایت پرینتر کارت hiti 

  • مصرف انرژی پایین
  • سرعت چاپ بالا
  • کم صدا و کم حجم
  • سرعت مناسب 
  • قابلیت ارتقا و به روز رسانی با انواع قطعات سخت افزاری جدید